ikizleranneyenibebek Merhaba kızlar. Şuan 22 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim. Bu aralar önüme sürekli elektrikli ana kucakları çıkıyor. Kendi kendine sallanan, müzik çalan modellerden. Kullananlar varvmı önerir mi acaba almalı mıyım
Buse4161 ikizleranneyenibebek ben aldım 6 aydır kullanıyoruz canım uyumasına falan yardımcı olmuyor ama oraya koyup eline oyuncak verdiğimde 15 20dk oyalanıyor. Uyutmak için Manuel ana kucağı kullanıyorum kendim sallıyorum uyuyor
Ruruu ikizleranneyenibebek ben 3-3.5 aylıkken kullanmaya baslamıstım bebegim seviyor biraz da olsa oyalanıyor 🥰
suragungor ikizleranneyenibebek elele dormire 2 var bende ama bebegim hic sevmedi icinde durmadi mamma manuel aldim onu cok seviyor
irmairma ikizleranneyenibebek elele marka aldım çok az uyudu onda da şimdi de yatmıyor boşuna almışım, elimden çıksın diye satacağım tertemiz çünkü
ikizleranneyenibebek Buse4161 baştan beri uyumuyor mu içinde. Benim maksadım ben iş yaparken içine koyayım hafif sallanıp uyusun. Manuel hangi model kullanıyorsnz
Buse4161 ikizleranneyenibebek ilk 2 ay uyudu ama o aylarda bebek zaten sürekli uyıuor sebebi ana kucağı değildi yani aşırı yavaş salladığı için uyumasına çok yardımcı olmuyor Manuel olanını da trendyoldan aldım wellgro marka diğer pahalı markayı almaya gerek duymadım aynı işi görüyor 6 aydır da kullanıyorum gündüz uykularını hep bunda uyuyor gece de beşiğe geçiyoruz
alyalinaa123 ikizleranneyenibebek canım ben kullanmadım ama tanıdıklarımda var ve uyumuyorlar içinde çok kısa süre duruyorlar uyurken koydular max 10 dk sonra uyanıyorlar büyüdükçe de hiç durmuyorlar içinde
ikizleranneyenibebek Buse4161 şimdi vaktım görsellere bebek uyurken rahatsız olmuyor mu biraz dik gibi de
suragungor ikizleranneyenibebek 3 kademesi var ben 2 de kullandim hep anakucaginda uyuma pek onerilmedigi icin orda hic uyutmadim ben genelde is yaparken mutfakta yanima onunla aliyorum
Buse4161 ikizleranneyenibebek kademesi var canım onun bebeği içine koyunca iniyor zaten dimdik durmuyor ağırlıkla beraber iniyor aşağıya bir de benim bebede reflü var çok işime yaradı o yüzden kusmayı da engelliyor
ebru2124 ikizleranneyenibebek valla ben de siparıs ettim bugün geldi umarım işe tarar tam anlamıyla çocuğu sürekli bırakmak için değil de mutfak başka odada olsa gerek gözümün önünde olsun oyalanır kendi kendine her bebek farklı bazıları sever bazıları ısınamaz yani ve uygun fiyata en çok satandan aldım 2500 küsür birsey
ikizleranneyenibebek ebru2124 hayırlı olsun benim yerim de çok dar yani ev kutu gibi. İçinde uyumicaksa evde yer kaplatamam.
ikizleranneyenibebek alyalinaa123 ev çok küçük kullanışlı olmayacak gibi almaktan vazgeçtim teşekkür ederim😘💕