busrand Kızlar 10+2 yim bugün kahverengi leke geldi peçeteye , Dr gittim kanama alanı falan yok bebek gayet normal dedi böyle olup sağlıklı ilerleyen oldu mu devam eder mi lekelenmeler acaba 🥺
mhrnr busrand benim ilk gebeliğimde olmuştu aynı haftalarda ultrasonda da bakılmıştı bi sıkıntı yoktu
allykty busrand ilk gebeliğimde 9. haftada benimde olmuştu ilaca başladık sonra bi sorun olmadı 3 buçuk yaşında şuan:) umarım tekrar yaşamazsınız