Esrayusuf Kızlar merhaba 15 Ocak'ta ilk gebeliğimin sonlanması ile kürtaj oldum Bunun için pıhtılaşma testi yaptırdım sonucum Yen'i çıktı doktora gösterdim kadın Doğuma pek yorumlayamadı başka doktora gideceğim diğer ay var mı böyle olan gidişat nasıl olur ?
Mustafaveannesi Esrayusuf ben 2 bebeğimi kaybettim ve pihtilasma oldugunu ogrendim suan 5 aylik gebeyim gebeligimi ogrendigum ilk gunden beri kan sulandirici igne kullaniyorum ayrica coraspirin
Srgn Esrayusuf Canım trombofili paneli bana da yapıldı ama yorumlayan kişi tıbbi genetik uzmanıydı kadın doğum uzmanı bilebilir mi ki genetikle ilgili kısmı ?
Babychucky Esrayusuf merhaba genetik uzmanı yorumlar kaç haftalık Esrayusuf merhaba genetik uzmanı yorumlar gebeliğiniz sonlandığında kaç haftalıktı ?
Esrayusuf Mustafaveannesi kuzum doktor bişey olmaZ dedi o beni tedirgin etti başka doktora gidicem o yüzden çok kızdım ya
CerenVarol Mustafaveannesi bende ayni sekilde bi kaybim oldu suan 8 haftaligim coraspirin ve igne.sizinde zorlasiyormu igne vururken gunden gune
Esrayusuf Babychucky İstanbul Fatih Haseki eğitim ve araştırma hastanesi genetik polikliniğinde yaptırdım 1,5 ay sonra sonuç çıktı