Bugün 38. haftaya giriş yaptım en son 34. haftada ultrason muayenesi olmuştum boyu kilosu o zaman görmüştük yaklaşık dört haftadır hiç ultrasona girmiyorum ve 16 Haziran sezeryan olarak doğumum var, evet 32. haftadan beri düzenli NST’ye giriyorum ama o kadar, doktor her seferinde NST sonucunu iyi olduğunu ultrasona gerek olmadığını söyleyip gönderiyor normal mi sizlerin nasıl?