sumeyye6506 Kızlar ben ayın 24 3 lü tarama testine giricem ama nasıl bişey ne kadar sürer sonuçlar ne zaman çıkar hiç bilmiyorum ilk defa yapıcam bana bu konuda yardım eder misiniz ne yapmalıyım öncesinde fikir verinnn
ecemk94 sumeyye6506 kan veriyorsunuz ve ultrasonla ense kalınlığı ve burun kemiği var mı diye bakıyorlar o kadar
elifzeyne sumeyye6506 Ben normal kontrole gittiğimde doktor 3 lü test zamanı gelmiş yapayım mı dedi 15 16 haftalıktı yapın dedim 3 4 dakika sürdü git kan ver haftaya da gel sonucuna bakalım dedi bir hafta sonra gittiğimde bir kâğıt alıp doktora gittim sonuç temiz dedi bu arada devlet hastanesinde oldu
sumeyye6506 elifzeyne ben 19 haftalık olucam o zaman detaylı yada 3lü yalarız dedi attık hangisi olursa