Deletedmom667 ya sağlık ocağımı değiştirmem lazım ikamet ettiğim yere kaydımı aldırmamıştım ve uzak da şuan ki sağlık ocağı geçen gün aramışlar annemi kızınız oraya mı kayıt alacak yoksa burda mı kalacak diye ve hamilelik kartı çıkartmanız lazım demişler