yesman ben 19 Kasım oğlum 5 Kasım doğumlu bir akrep erkeği. Kendimden bildiğim için huyunu suyunu iyi biliyorum 😄 ilgi, sevgi manyağı oynaşmayı çok seviyor ama benimle ve babasıyla başkasıyla mış mış olmayı sevmez. Sıcak bir çocuk oldukça enerjik ayrıca çooook yakışıklı girdiği ortamda hemen dikkat çekiyor yani tipik akrep burcu 😄 korktuğu neredeyse hiç bir şey yok heyecanlı ve yeni şeyler denemeye çok açık, seviyorda. 2,5 yaşında ama asla istemediği bir şeyi yaptıramazsın bağırarak kızarak korkutarak asla tipik akrep 😄 güzel güzel konuşacaksın anca öyle isterse yapar ve acayip bir inatlığı var bende akrepim ama hiç bu kadar inat değilimdir oğlum tam bir dediği dedik. Genel anlamda uyumlu bir çocuk ha birde aşırı duygusal duygularını her şekilde yaşar ve gösterir. Ben çok memnunum ya iyiki kasımda doğmuş akrep burcu olmuş çok seviyorum iyi anlaşıyoruz 🩵