Merhaba arkadaşlar,
33+1 haftalık hamileyim, son zamanlarda doğum yapanlar yazabilir mi. Doktorum Yaşam Kemal hoca haftaya cuma randevum var. İlk doğumum sezeryen olduğu için bu da mecbur sezeryen olacak ama kaç haftalıkken doğuma gün veriliyor. Bebekle alakalı çok şükür hiç bir sorun yok. Gelişim haftasıyla uyumlu, suyu gayet iyi , rahim uzunluğu ideal kanala girme gibi bir durum da yok şükür. Var mı benim gibi sezeryen olan veya olacak gün verilen.