Kızlae 36+4 günlük gebeyim. Yarım saat içinde iki kere su gibi bir akıntı geldi. İlkinde akıntıdır dedim ama ikincide aynı miktarda fazlaca geldi eşortmanıma geçecek miktarda. Beş gündür Donaxyl 10 mg fitil kullanıyorum akıntım için. Bu ilaca rağmen bu kadar gelir mi yoksa aminiyon sıvısı mı gelen yaşayan var mı