Bana geçen haftalarda 4lü tarama testi yaptılar testte t21 mi ne 1/272 falan çıktı. Benim baya korkum oldu çok kötüydüm bu hafta. Sonra fetal dna yaptırmaya gittim. Doktorum korkma dedi ama ben ense kalınlığına baktım kalın değildi ölçtüm dedi. Yine de için rahat etsin git baktır dedi. Fetal dna sonucu da 1 haftaya çıkar. Yaşım 36. Bazen yaş faktörü de yüksek çıkartabilir bilmiyorum ama doktor kandaki bir hormondan yüksek çıkmış olabilir dedi. Hiç anlamadık. Doktor da şaşırdı hatta ben çok iyi görmüştüm enseyi falan dedi. Benzer durumu yaşayan var mı ?