rossa982 gastrit olabilir mi acaba, bende de gastrit vardı hamilelikten sonra epey arttı 12-13 haftalıkken kan kusmaya başladım. Hgb takibi yapılmıştk ve epey düştüğü için yatış verdiler bana. Sen de bir acile git istersen ne olur olmaz KBB bakar eger bogazla ilgili bir sorun yoksa dahiliyeye gönderirler seni.