alprn2 Hareket etmeyince korkuyordum şimdi de hareketlerinin normal olup olmadığından korkar oldum çok mu kaygılıyım bilmiyorum ama içim rahatlasın istiyorum .bir sağ tarafıma geçiyor bir sol tarafıma geciyo özellikle meyve yedikten sonra böyle göbeğim acayip geriliyor geçtiği tarafa doğru normaldir değil mi önceden sadece tekme hissediyordum şimdi bildiğin poposunu hissediyorum
annebebeka alprn2 😂😂 kız bu daha neki 2-3 hafta sonra yediğine içtiğine bakmadan daha can acıtan hareketler yapıcak. Ah o uykusuz geceler baslayınca hele.. uykusuna çok duskun bir insanımdır ama 33. Haftamdan beri düzenli olarak geceleri 3′e kadar uyuyamıyorum sabahın 6’sında hareketleri yüzünden ya da idrar yüzünden uyanıyorum sonra uyu uyuyabilirsen🥲 hareket etmesinden canını yakmasından endişelenme canım aksine bu çok iyi bir sonuçmuş. Hareket eden bebek oksijen alabiliyor karnı doyuyor metabolizması yerinde yani kısacası sağlıklı anlamına geliyormuş.
beautiful_ alprn2 hahah bizimki de öyle resmen artık herşeyini hisseder oldum yedim mi güzel birşey tabi bizimkine herşey güzel başlar oynamaya korkuyorum yanımda oturanlar görecek diye sağ sol vuruyor 😂
twobabymomm alprn2 benimde o haftalarda basladi bebek toplaniyor top gibi oluyor karnim . Ama harekette hissediyorum tabi
bsrelif alprn2 Ne tatlı işte poposu değil de elleri ve bacaklarıdır o annesi o haftalarda çok normal. 34’e gelince çok azalıyor hareketleri alanları daraldığı için o da artık
alprn2 annebebeka Ay iyi çok şükür 🥰 neyse ki son haftalar böyle canımız yanıyor dayanırız ya sağlıklı olsunlar da 😍
alprn2 bsrelif ayak daha küçük olur diye düşündüm ben ama mantıken evet el ve ayak olması lazım çok da mutlu oluyorum 😍
meowmom 31+5’teyiz biz de, bu haftanın başından beri tüm karnımı sarsarak hareket ediyor genelde 🤭 elimi koyduğumda hemen altına toplanıp pıt pıt vuruyor, bazen hareketini az hissedince ben dürtüp uyandırıyorum 🙈