Rbs111 Kızlar bugün tam 5 haftalık olduk biz . 2 gün önce keseyi gördük 4+5 haftalıkken yani. Ama dünden beri bi adet sancısı gibi ağrı hafiften hafiften giriyor şuan bile var. Doktora gidicem ama sürekli muayene olmak istemiyorum zararlıymış. Sizce normal mi kanama lekelenme yok. Daha önceden 2 kaybım var tedirginim açıkçası. Ve kese (gs 0,24 cm) boyutunda . Sizce kalp atışı ne zaman duyulur
deletedmom9494 R Rbs111 rahim büyüme ya da Rahime yerleşmeye çalışıyor sanırım benimde vardı 5 haftalıkken endişelenmene gerek yok korkma sanki adet sancısı gibi oluyordu ama çok şükür atlattık
Sevcanesme Rbs111 canım adet dönemin yaklaştıkça sancın olur benimde oluyor 13 haftalığım normal yani
Ayguns Bende şuan 17+4üm mesela genelde bu tarihler ay sonu adet görürdüm her ay bu zamanlarda bende de ağrı oluyor bu sabahta aynı ağrıyla uyandım. Oluyor yani. O yüzden bi problem yoktur inşallah içini rahat tut stres yapma
Ayguns Rbs111 ama yinede kontrollerinizde doktorunuza bütün şikayetlerinizi söylemeyi ihmal etmeyin. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi ☺️💕