busra1206 en iyisini yapmışsın yola çıkmadan güzelce muayene ol benim büyük bir kanama alanım vardı devlet hastanesinin acili ne keseyi ne kanama alanını gördü 2 gün sonraya kendi doktoruma randevu aldım kesemide gördü kanama alanınıda doktorum sayesinde bebeğim iyi şuan çok şükür