Kizlar yeşil alan açılmıştı bana bı turlu randevu bulamadım hepsinde detaylı USG yapılmamaktadır yazıyordu geçen burda biri yazmıştı yinede gidin bakıyorlar diye şansımı deniyim dedim aldım devlete perinatolojiden gittim 23 haftalık doktor ve üç dört stajer doktorlar vardı detaylı için geldim dedim biraz düşündü e biz bakamayiz haftanda ilerlemiş 22 de olman lazım özelde para versen de zor ama yinede bi genel ultrasona bakılsın dedi stajer doktorlar ilgilendi benle saolsunlar yani bı 20 dakka baktı güzel dedi bı sıkıntı görünmüyor 28 haftada gel beynine de bakalım dedi ben anlamadım şimdi detayliya girmiş mi oldum noldum içim rahat mı olsun bişey olsa illa derdi bence