Havin49_ nur_3417 öncelikle merhaba cnm 153 ten de yapabilirsin İstanbul senin uygulamasından da ama kendine güzel bi şort çantası ve beşik al çünkü ikisi beş para etmiyor
nurellaa52 minikanne123_ doğum yapanlara çanta gönderiliyor bezi biberonu vs vs bazılarında park beşik falan da var nerede yaşadığınıza bağlı
nur_3417 Havin49_ anladım canım ben çıkacağını sanmıyorum zaten 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde bilmiyordum sonra öğrenmiştim o yüzden şimdi başvuru yapayım dedim
nur_3417 Havin49_ araba var sadece o yüzden kayıtlı ev yok şuanlık üstümüze ama işte araba olduğu için çıkmaz diye düşünüyorum bende o yüzden başvuru yapmadım
Havin49_ nur_3417 genelikle vermiyorlar ama deneyin şansınızı bizim bi tanıdık ikiz gebeydi hem ev hem arabaları vardı vermediler benim ikiz tek evimiz var bana verdier
nur_3417 Havin49_ bizim ev yok üstümüze sadece araba ama kiracı değiliz eşimin babasının üstüne ev o yüzden belki de vermezler genelde araba keyfi diye baktıkları için
tugce4545 nur_3417 benim eşim başvurdu bı tane çanta getirmişler o kadar başka bişey içinde 3 no bebek bezi biberon ateş ölçer sabun ıslak mendil 1 paket mama kaşığı vs var o kadar
Havin49_ tugce4545 aşkım bende Sultanbeylideyim bana park yatağı puaet reflü yatağı çanta vardı acaba sen Pendik belediyesine mi başvurdun