zynptstn 32 haftalığım ama hiç birşey yapmak istemiyorum ruh halim berbat ağlama modu sürekli kimseye tahammülüm yok herkes gözüme kötü görünüyor. Hazırlık da yapmadım yapasım da yok. Çok yoğun gelmeye başladı bana böyle olan var mı
aslliasya zynptstn bende 32 haftadayım ve bende böyleyim neşeleneceğim birsey bulamıyorum sanki eski hayatım bitti hiç bir şeyi geri alamayacağım gibi
sipsirel Ben de öyleyim bence hormonal son haftalardayım sürekli ağlayasım var. Önce bir duş alıyorum sonra soğuk su içiyorum iyi geliyor az kaldı dayan sonra geçecek inşallah öyle umut ediyorum