sucukluyumurta07 çekim yapmayacaksan doğumdan sonra da giyebileceğin şeyler al.sezaryen olacaksan geceliğe hiç gerek yok normal doğumda git gel alttan kontrol ediyorlar geceliğe ihtiyaç oluyor.ben ilkinde 2 gecelik 2 pijama takımı koymuştum yetmişti benim doğum biraz sıkımtılı oldu 32 saat suni sancı verdiler o süreçte uzun gecelikler işimi gördü.sonra sezaryen oldum ameliyattan sonra pijamalar işimi gördü.bu sefer planlı sezaryen olacağı için 2 uzun kollu 1 kısa kollu pijama takımı alacağım kasım başında doğum bende tesettürlüyüm