mervekalkann sarumervee şimdiden afiyet olsun hatta ben de yiyeceğim haftamız aynı benim de canım çekti 😄 ilk zamanlarda da yiyordum pastörize olduğu sürece sıkıntı yok mayonezde
sarumervee mervekalkann teşekkür ederim canım☺️ bana hep tüketme dedikleri için tüketmemiştim iyi sabrettim bence 😅evet aynıyız, ohh iyi yapmışsın afiyet olsun canım
nurbora sarumervee ben mayonezli kendiniz yapmadıkça tüketebilirsiniz diye bir şey duymuştum bir doktordan instagramda. Bana güvenip hareket etme sadece bildiriyorum. Ben hazır mayonez tüketiyorum arada bebektede bende de bişey olmadı Şuanlık. 26+3
sarumervee nurbora yok canım tükettim zaten bugün ☺️ benim bilmek istediğim tüketen başkalarıda var mı bi sorun oldu mu gibisindendi ☺️
sarilale123 sarumervee ev yapımını önermiyoruz diyo doktorlar canım aklında bulunsun. Ben ara ara tükettim
avokados sarumervee ilk gebeliğimde hiç yemedim çok dikkat ettim ama şimdiki gebeliğimde yiyorum yalan yok marketten aldığımız mayonez nekadar orjinal mayonez olabilirki çiğ yumurtayla alakası yok.
sarumervee avokados önemli olan zaten çiğ yumurta olamaması benimde ilk gebeliğim insan bilinçsiz olunca dikkat ediyo herşeye 2. De bende salarım sanırsam 😅
sarumervee blnmyld bana doktorum tüketme demişti kuzum bi dahada sormadım, öleymiş evet bende yeni öğrendim
blnmyld sarumervee bana mayonez hiç demedi sadece sakatat ve iyi pişmemiş şeyleri yeme dedi bir de dip balıkları
blnmyld sarumervee aynen zaten mayonezlerin arkasında yazıyor pastörize edilen yumurta tozu mu ne kullanıyorlarmış zaten risk alamazlar mecbur öyle satmak zorunda
sarumervee blnmyld ben bakmıştımda göremedim o yazıyı canım, sonra bazı üreticiler yumurta sarısı yazıyormuş oda pastörize edilmiş demek oluyormuş
blnmyld sarumervee Valla bebişim herşeyin tadını bilsin az az hepsinden yiyorum 🙈 sadece sakatat hariç