Merhaba, şuan aşırı kötüyüm hala ağlamamı durduramadım. Kimseyi kesinlikle korkutmakta istemem ama belki bu durumu yaşayan vardır. Yaklasık 1 ay önce 4lü tarama için kan verdim açık spina bfida yüksek risk çıktı. Doktorum usg değerlendirmesi yaptı omurilik kapalı beyine giden kan akışı normal dedi. Yine de tekrar kan aldık. Bu gün kan sonucumu yolladı. Risk 10 değer kadar düşmüş ama hala gözüküyormuş. AFP yüksekliğinin bende yüksek tansiyon veya sigara sebeplerinden olabileceğini söyledi ama tansiyonum normal sigara da içmiyorum. Normalde detaylı usg’yi o yapacaktı ama risk yine normalden birazda olsa yüksek çıkınca perinatolog baksın içimiz rahatlasın dedi ve başka bir hocaya sevk etti. Size sorum şu, bu durumu yaşayanlar var mı? Bu konuda bilgisizim ve korkuyorum