Kızlar benim adetim 9 mayıstaydı. 5 gün sürüyor döngümde 29 gün gibi. 21 mayısta eşimle ilişki yaşadık normalde korunuyoruz fakat bir şüpheye düştük. Öncelikle tam boşalma olmadı bende her ihtimale karşı 1 saat içinde ella kullandım. Bugün ayın 12si ve henüz adet olmadım. 9ve 10un da peçeteye gelen lekelenmelerim oldu ama tam adetim başlamadı. Bugünde erken gebelik testi yaptım sonuç böyle hafif bir silik çizgi var. Hamileliğin Zamanlamaya göre bu kadar silik çıkması normal değil ama yinede içim içimi yiyor. Şu an için olmaması gereken bir hamilelik. Yorumlarınızı merak ediyorum sizce var mı? Yada başına gelen var mı?