dgngr Normalde dışarıya fırlıcak gibi görünürdü hatta canım acırdı. Ama bugün çok güçsüz hareket ediyo. Napmam lazım
1cey dgngr yeri daralıyor,uyuyor, sürekli hareket etmez zaten ama bildiğim kadarıyla tatlı bir şeyler yiyip kahve için,uzanın, gene hareketlerini hissetmezsen tedbiren git
gvnrzz dgngr benimki de öyle bikaç gümdür apaynısı. Neredeyse ayagını cıkaracak gibi hareket ederken su an pek az hissediyorum. Kontrolüm vardı bugun ama o kadar baska seyler konustuk ki sormayı unuttum neden diye ama bebek iyi dedi. Belki de pozisyonlarından dolayıdır. Nst de bile zorla hareket ettirdim