Kızlar bana nolur yardım edin. Piyasada çok fazla çeşit var ve boşuna masraf yapmak istemiyorum. Gerçekten bu konuyu araştırmış kullanmış kişiler yardımcı olabilir mi? Biberon olarak philips avent almak istiyorum fakat 0-3 ay cam küçük mü almalıyım? Yoksa direk plastikle başlayalım mı? Küçük büyük Biberon fark eder mi ? Sonuçta henüz bebek tutamıcak biz tutucaz? 3-6 aylıkta alıyım mı şimdiden?