Buse4161 buse2507 yani kendi evim gibi rahat olamam ama değişiklik olur en azından 😂 zaten mevlit yapılacağı için gitmek zorundayız
hiilaal Temmuzda gittim birde uçakla gittim geldim birde ondan etkilenmişte olabilir klimalar biraz sıkıntı uçakta biliyorsunuz 🥹
aysgl330633 Buse4161 Biz arabayla gittik 7-8 saat oğlum normalde de güzel uyuyan bi bebek yolda da gayet pek bi zorluk öıkarmadan gittik. Bir iki gün uyumakta zorlandı evi yabancıları ama çabuk alıştı keyfi yerindeydi bende çok korkmuştum endişeni anlıyorum tam 17 gün kaldık
aysgl330633 Buse4161 inşallah bende çok korkmuştum ama uykusu iyiyse bence zorlanmayacaktır diye düşünüyorum
AuraMomB Buse4161 benim bebek gün içinde bile başka yere gidelim burnumuzdan getiriyor dün ilk defa doğumdan sonra anneme gittik 50 günlük oldu bir şey olmaz artık diye düşündüm abooo gitmez olaydım meme reddi bile yaptı sıpa
Buse4161 AuraMomB ilk aylar bizimkinin de atağı falan vardı gazı vardı evde de durmuyordu ağlıyordu ama şimdi dışarda gıkı çıkmıyor etrafa gülücükler saçıyor arabaya bindiğimiz an uyuyor foesnwkdf
tugce4545 Buse4161 daha geçen hafta 8 saatlik otobüs yolculuğu yaptım 48 gunluktü o zaman şuan 53 günlük oldu biz bi sorun yaşamadık yadırgamadi hiç yerini
Buse4161 tugce4545 demek ki bebeğe göre değişiyormuş aşkım teşekkür ederim 💕💕 bol bol öp yenidoğan özledim 😍😍😍
_gecekusu Buse4161 bir haftalığına 19 20 saat yol gittim ve tabi dönüşü de aynı oldu memlekette havalar soğuktu o zaman ona göre kıyafet götürdüm çok şükür ne hastalık ne hava değişimi yaşamadık çok korkuyordum nasıl olcak diye ama sağ salim atlattık 😂🌸
hanimhanimcik Buse4161 kız biz yurt dışından arabayla 2-3 günde geliyoruz 1,5 ay kalıyoruz şükür sorun yaşamadım daha. çocuk nasıl büyütürsen öyle gider bırak alışsın çok pimpirikli olma, devamlı aynı rutin olsun aman dersen zorlanırsın
Buse4161 hanimhanimcik doğru diyon aşkım ben uzun yolculuğu sevmiyorum biraz da benden kaynaklı sanırım uçakla gitsek problem olmaz ama 14 saat çok uzun kıçım ağrıyor oturmaktan dlqdkqkf
busrabaskal Buse4161 daha bozulmayan bebeğin duymadım yeğenlerim ve kızımın heps bozuldu bildiğin atak evresi gibi oluyor