Kızlar dün 5+4 ile hastaneye ilk muayenemi olmaya gittim karından kese göründü doktor 5+6 haftalıkla uyumlu dedi kese 9,5 mm di yol saç falan yoktu alttan bakarsam belki görünür dedi ama bakmadı 1 hafta sonra gel dedi ultrason görüntüsüde vermedi çıktıda kâğıt yoktu başına böyle birşey gelen varmı daha önce bir düşüğüm olduğu için endişeliyim şuan haftalık takibimi adetime göremi yapmam lazım yoksa ultrason görüntüsüne göre mi