asdemr 37+0ım nst’de 1 sancı var dedi doktor bende hissediyorum ama tek sancıyla doğum başlamaz dedi doktor Böyle olup doğumu başlayan vs oldu mu acaba pozitif hikayelere ihtiyacım var biraz