Selam kızlar bir şey danışmak istiyorum çok kafam karıştı. Şu an 30+6’yım. Benim bir süredir akıntım vardı zaten şeffaf-kokusuz-kaygan sümüksü bir akıntı. Ve akıntıyla beraber hep bir sıvı daha geliyor iç çamaşırımı ıslatıyor sadece. Sonra geçen hafta bir gece bir bel ağrısı girdi bir süre devam etti sabaha geçmişti. Ertesi günde hafif karın ağrısı girdi. Pazartesi günü randevum olduğu için bir kaç gün bekledim ve doktora gittim söyledim. Muayene etti bebek iyi, suyun iyi dedi Nst’ye gönderdi. Sonra tekrar odasına döndüm bir sorun yok dedi. Bunlar dışında benim idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Onun için beni bugün tekrar çağırdı. Bugün gittiğimde tekrar bu akıntıdan ve sıvıdan bahsettim. Bacaklarından akacak kadar değilse bir şey yoktur dedi gönderdi. Eve bir geldim afedersin tuvalete girdim ve iç çamaşırımda neredeyse 7-8 cm uzunluğunda, sarımsı bir renkte, kalın sümüksü yoğun bir akıntı gördüm. Ama kanlı değil. Bunun nişan olma ihtimali var mı? Çok korkuyorum tekrar doktora gitsem mi? Bu arada bel ağrısı yada karın ağrısı şikayetim sadece bahsettiğim bir gün sürdü. Şu an yok. Bebek hareketlerinide hissediyorum. Karnımda sertleşmede yok. Napacağımı bilemedim korktum.