dgngr her gebelik için geçerli değil dediğiniz gibi, yengem 75 ile gebe kaldı, ilk aylar kilo verdi ve doğuma 76 küsüratlı bir kilo ile gitti. Bebeği de 3600 doğdu. Ne bebeğin gelişimi riske atıldı ne de yengem gereksiz kilo aldı. Bu kişiden kişiye değişir kimine su içse yarar kimi dünyaları yese vücudu tutmaz atar. Ben de 12.haftadan beri 71 kiloyum, şu an 22+3′teyim. Daha hiç kilo almadım ama bebeğimin gelişimi haftasıyla uyumlu, bazı ölçümleri de 4-5 gün ileri. Bu riske atmak değil kontrollü ilerlemek. Kilo almamak için aç kalıp güçsüz düşmek, vitaminlerden zayıf beslenmek asla doğru değil ama dengeli beslenme, vitamin takviyesi ile minimum kilo ile süreç tamamlanabilir. Hepimiz sağlıkla kolaylıkla keyifle kavuşalım yavrularımıza inşaallahh, gerisi bir şekilde halledilir elbet💖