ec691 Ne olur ne olmaz diye antikolik olanı aldım ama herkes natural olanı alıyor acaba natural olanıda alsam mı nasıl kullanılıyor bilmiyorum da antikolik olanı da normal bebeğe kullanabiliyor muyuz aydınlatır mısınızz
kurkmantosuzmadonna ec691 gerek yok bence tekrar almaya. Aynısı zaten sadece kolik olan bebeklerde gaz yapma olasılığını minimuma indirir.
Buse4161 ec691 natural olan uç canım antikolik olan da gaz yapmasını engelleyen biberonun içine takılan bir parça kutudaki yazıya bak uç hakkında natural yazıyor mu
myangelson ec691 kullanılıyor niye kullanılmasın. Benim aldığım antikolik natural response olandı zaten
sym_890 ec691 kolik olanıda normal bebeğe kullanabilirsiniz sütün hızlı gitmesini engelliyor onun için bebek dindirebiliyor 3 aya kadar kolik biberon 3 aydan sonra normal biberon kullanabilirsiniz ben öyle yapıcam İkisinide alıcsm
sym_890 ec691 biberon sadece kolik olanlarda kullanılmaz normal olan bebeklerde de kullanılır en azından gaz konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız sonradan da koliklik çıkıyor en azından kolik biberonla tedbirini alabilirsin