Bugün kontrolümüz vardı geçen haftaki kontrolde makat gelişti fakat bugün dönmüş artık baş aşağı pozisyonu almış suyu her şeyi normal dedi NST‘ye girdik çıktık beğendi ayın 18’inde tekrar gideceğim çatı muayenesi yapacak bol su içmemi söyledi buradan bir arkadaş secde şeklinde durmamı önermişti birkaç kez onu denedim bir de üç gündür belimin sol tarafında iğne batması gibi ağrılarım vardı sürekli aşağı bir baskı vardı demek ki dönmüş ondan oluyormuş şimdilik böyle bekliyoruz🤲🤲 inşallah canı sıkılıp pozisyonunu değiştirmez bizim kız😅😅