fb_ Ben hem gecelik aldım hem alt üst takım aldım normal doğum görünüyor 36 haftalığım ne olur ne olmaz diye yedek koyun bence hem ondan hem ondan vajinal doğumda doğum sonrası rahat olsun diye istedim özellikle kontrol de ediyorlarmış sürekli indir kaldır zor olmasın diye öyle aldım