Siyah2418 selamm, 22+3 ile erkek bebekle ben de yerimi alayımm🫠 ilk gebeliğim, heyecanla geçiyor. Gelişimi haftasıyla uyumlu, bazen birkaç gün ileri gidiyor ama beslenmede meyveyi azaltınca toplanıyor🫠 annenin sürekli dalgalanan kan şekeri bebekte ileri-geri oynamalar yapabiliyor. Hareketlerini 17′den beri her gün hissediyorum çok şükür🥹 sağlıkla kolaylıkla kavuşalımmm🌸