meervekrky Geçtiğini hiç duymadım görmedim de sizi korkutmak gibi olmasın ama özellikle normal dogum yaparsanız ikinma sürecinde basur memesi artıyo ilk dogumumda öyle oldu ve geçmedi şimdi 2.ye hamileyim 32.haftamdayim aksine 2 tane daha memesi çıktı bugün krem yazdırdım artık doğumda ne yapacağım bilmiyorum korkuyorum çünkü acısı çok kötü yediklerinize dikkat edin acı baharatlı vs yemeyin umarım sizinki geçer artmaz 🙄