Doğum yapacağımız sıra kendi doktorumuz yok ise nöbetçi olan doğurtuyor yani o kadar kendi doktoruna güvenmişsin o kadar ay sürekli ona gitmişsin birde bakmışsın ki başka doktor giriyor doğuma
Ve normal doğumu devlet de ebeler yaptırıyor
Sezeryana doktor giriyor yani normale de doktorumuz giremiyor ne saçma sizin hastahanede böyle mi bilmiyorum artık aklım şaştı