Arkadaşlar kamuda memurum 22haftalik gebeyim ozlukle görüştüm 32hafta çalışabilir raporubdan sonra galiba normal izinleri bile kullanamıyormusuz kullanılan her izin doğum sorasındaki izinden düşüyormuş bu yeni mi geldi acaba ilk gebelik 6seneyi geçti benim de hatırlamıyorum