duygu2772 19.haftada tetanoz aşısı oldum ondan önce 2 haftadır hafif hafif hareket hissetmeye başladım her gün oluyordu en azından ama 5 gündür azaldı hareketler 2 gündür de hiç yok saglık ocağına gittim kalp atıısı dinlemek için jel yok alkolle baktı baya zor oldu bulması kalp atışını 148 dedi iyi su anlık dedi ama hala hareket hissetmiyorum bu durumu yasayan var mı normal mi
Mucizem_63 duygu2772 yani şuan düzenli olması için çok çok erken 20 li hftlrda bile düzenli hissetmezsin senin hftalrnda bebek daha böyle pıt pıt kalp atışı gibi atar hareket olmaz o yüzden bnce çok kafana takma
1melekannesi3858 duygu2772 haftan çok erken sürekli hissetmek için endişelenme canım bende senin gibi evhamlıyim sürekli hareket hissedecek saniyorum ama öyle değil net hareket hissetmek için erken ben 23 hafta bugün ama 5 6 gündür yeni tekme attuhini hissediyorum
tugcekelessss duygu2772 bana 17. Haftada gel dedi sağlık ocağı aşı için erken mı acaba siz 19. Haftada olmuşsunuz
duygu2772 tugcekelessss bana hep 19 da demişti 18 de tahlil için gittiğimde yapacaktı da aşı yok diye yapmadı erken olsa gel demezlerdi bence yine de sor istersen
nisass tugcekelessss erken bnce bn 20. Haftada gittim aile hekimliğindeki hemşire iki üç hafta sonra gelseniz daha iyi olur isterseniz şuan yaparım ama çok şahit oldum erken haftalarda erken doğuma sebep oluyor dedi aklınızda bulunsun zaten 30. Haftaya kadar iki dozu yapabiliyorsunuz aralarında 4 hafta olması yeterli
prs_99100 Çoğu kişi o haftalarda hiç hareket bile hissetmiyor, düzenli hareket için çok erken ama madem için rahat değil doktora neden gitmiyorsun? Sağlık ocağındaki cihazlar çok eski tip ve kalbi bulmak oldukça zor en iyisi doktoruna gözük için rahatlasın
duygu2772 prs_99100 doktorum haftaya gel dedi şehir dışındaymış zaten başka doktora da gitmek istemedim 2 hafta oldu gideli
duygu2772 cuteregina dün tesadüfen aşı ile ilgili yorum görünce endişe ettim oglum 6 yasına girecek baya 2.gebeligim bu ama işte insan unutuyor nasıldı diye
cuteregina duygu2772 en çok da dert yandigim şey bu bu platform çok güzel çok iyi fakat herkes kendi deneyimini ya da etraftan duyduğu şeyleri yazdığı için bir bilgi kirliliği oluyor bence bunları dinlemeliyim doktorunuza konuştunuz mu tamam çok yakınınızdan belki fikir alabilirsiniz tecrübeli ise eğer ama onun dışında fazla ses fazla gürültü bilgi kirliliği oluyor endişe yaratıyor bu anlıyorum ben de çok emin olduğum bir konu hakkında uygulamaya girdiğimde birisinin bir yazısını görünce kafam karışıyor halbuki doktordan 2 dakika önce çıkmışım yani biliyorum siz bence gönlünüzü ferah tutun
duygu2772 cuteregina çok haklısınız durup dururken bişey okuyorum herşey normalken hemen aklıma kötü senaryolar geliyor. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.