anneeylul Merhaba hanimlar suan seker icecigmi ictm bekliycem 1 saat. Sorum su ki benim aclik sekerime seker olcme cihazindan bakildi. 1 saat sonra uine o makineden bakilcakmis. Sizde de boyle olan oldu mu. Yoksa illa damardan kan mi vermek gerekiyor.
Yldzlh anneeylul ben kan verdim canım aç ve yüklemeden 1 saat sonra ilk defa da senden duyuyorum makineden bakıldığını...
Seda54 anneeylul ben 2 defa kan verdim bi aç karnına bide glükoz içtikten sonra canım bende öyle bakılmadı yani
ipktos Canım neden kan almamışlar ben iki kere yaptırdım ilkinde aç ve 1 saat sonra kan verdim diğerinde aç 1. Saat 2. Saat şeklinde verdim
anneeylul Iste ya.. icecegi icmeden parmagimdan cihazla kanima bakildi. Smdi bekliyorm 15 dk kaldi. Yine parmagimdan makineden bakilcak:( Ama doktoruma sordum sknti olmaz dedi. Onun oyle demesi biraz rahatlatti sanki. Ama ben rica etsem mi damardan bakilmasi icin sizce
Emine071 anneeylul ben yükletmedim doktorum istemedi ve çok tecrübeli bir doktor aç karına kan verdim yemek yiyip bir saat sonra tekrar verdim
avukathanim anneeylul Bende de kan almışlardı önce açken sonra o içeceği içtikten sonra.Şeker makinelerine güvenmiyorum o kadar şekerli içecek içtin madem kandan bakılması daha iyi olmaz mı ?
Tugba378 Ben dün yaptırdım kan aldılar ama seninki de aynı hesap kana bakıyorlar gene miltar önemli değil demek ki 🤷🏻♀️
avukathanim Evet o da kandan bakılıyor da şeker makineleri çok basit mekanizmalı çok çabuk yanıltabiliyor uzun zaman babam kullandı ordan biliyorum.Kan değerlerinin laboratuvar ortamında değerlendirilmesi daha güvenli olur demek istedim 😊😊
anneeylul Bu sekilde bakiliyorz diyo. Kandan damardan bakilsin istiyorm dedim. Damardan kan alip yine makineden bakti. Tovbe tovbe.. Canim cok skıldı. Aclik 88 1 saat sonra 167 cikti makineden bakildi.
Tugba2626 anneeylul bence sıkıntı olmaz . Yükleme yaptırmak istemeyenlere de sonucta cihazla kendiniz bakın diyorlar . Bence hatta seninki daha iyi bizi deldiler de noldu