Ben de isteğe bağlı başlamadım doktora gitmeyi bekledim hatta 3 4 tane ayrı eczaneye de gittim doktorunuz önersin biz öneremeyiz dediler 6+1 de direkt folik asit ilaç formunda değilde takviye vitamin şeklinde b vitaminlerinin de çoğunu barındıran folat içerikli bir vitamin başladık ve ben hamile kalmadan önce de hiç folik asit kullanmadım doktor gerekli görmedi tahlil sonuçlarımda folat ım ne çok yüksek ne düşük çıkıyordu ortalama iyiydi ben sorun yaşamadım ama tavsiye vermek gibi olmasın sadece yaşadığımı anlatıyorum
Ozlm_24