busrazeyd Kızlar 3 ay oldu normal dogum yaptim dikisim vs oldu şuan vajinamda tarif edemediğim bi. Değişiklik var agri mi baskimi bilemiyorum biseyler var gibi dogum sonrası boyle durum yaşayan varmi