Benim de ilk gebelikte doğurana kadar geçmedi ikiniciye hamileyim yine aynı iki gün önce ilaç içtim dün idrar verdim tekrar çıktı artık doktor kültür istedi üreme var mı diye onun sonuçlarını bekliyorum antibiyotik başlayacak ama karın ağrısını beni bitiriyor çok su içiyorum yine de bana mısın demiyor doğurana kadar sürecek sanırım vücut kendisini üretiyormuş hijyenle çok alakası yokmuş 😔