Busee3838 tek gebelikten zor geçiyo bulantı daha fazla oldu bende kasık ağrısı biraz daha fazla yaşadım mesela. Bi tek gebelikte geçirdimde ona kıyasla. Bide riskli diyorlar. İlk haftalarda küçük kanama alanı vardı sürekli yattım geçti ama hala yatıyorum birşey olur korkusuyla. Ama güzel iki tane can taşıyosun iksinin büyüdüğünü görmek ekstra mutlu ediyo insanı. Ben şansı arttırmak için 2 transfer oldum ilk transferde tutmadı kimyasal oldu 2. De ikiside tuttu. Dedim ikiz olursa rabbim yazmıştır hepsine kabülüm dedim. Rabbim sanada hayırlısıyla nasip etsin inşallah. İkizde olur riskleri var ama sonu güzel öyle düşün sürekli yatsanda yatacağın 9 ay.yeterki sağlıkla kucağımıza alalım