Son adete göre 10+2 ama utrasonda 9+5 cıktı Cinsiyet tahmini yaparmısınız 😇
aysea1 böyle şekilli keseler erkek diyorlar ama bilemiyorum. Sağlıkla gelsin inşallah 🩵
aysea1 cinsiyet tahminiii,🙏🙏
aysea1 bize de cinsiyet tahmini yaparmısımız teyzeler
monii teşekkür ederim ben kız hissediyorum ama bakalım saglıkla gelsin bebeişim 🥰