Kızlar bebeğim 45 günlük oldu. Biraz geç oldu ama ben de anlatıyım doğum hikayemi :)
38+5 de dünyaya geldi miniğim. 38+4 de Suyum sınırda olduğu için doktor membran sıyırma yaptı. Akşamına nişanım gelmeye başladı. Ertesi gün sabah sancım başladı ama regl ağrısı gibi. Doktora gittim ağrım var dedim. Bu ağrı değil doğum başlamamış dedi. Dedim nasıl anlayacağım. Tamam o zamann akşam 4 gibi gel dedi. Benim yine ağrılar var tabi. Akşam 4 gibi gittim henüz birşey yok dedi. Eve git takip et dedi.
Eve geldim iç çamaşırım sızıntı gibi ıslanmaya başladı. Çiş mi kaçırıyorum su mu anlamadım. Duşa girdim sıcak suyun altına duştayken sancılar şiddetlenmeye başladı. Hemen çıkıp üstümü giydim. Sancı bu defa şiddetli vuruyordu. 2 dk da bir geldi. Doktorumu aradım gel dedi. Hastaneye gittim 2 cm açıklık vardı. Yatış verdiler. Saat 7 gibi hastanedeydim. İlk 1 saat sandılar dayanılır gibiydi. Sonrasında iyice şiddetlendi zor dayanıyordum. Kızlar su az olduğu için sanırım benim sancılar fazla şiddetliydi. Bağırıyordum odada. Saat 21.40 da doğuma aldılar. 21.45 de oğlum doğdu.
Doktor benim bebişe minyon olacak dedi. 2915 gram doğdu. Boyu da 48 cm. Karın çevresi de geriydi 2 hafta. Ama gayet sağlıklı doğdu. Hemen emzirdim.
Şimdi 5 kilo oldu bile. Zayıf doğan çocuk daha çabuk kilo alır dediler doğruymuş.
Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin.