Herkese merhaba 1 Haziranda 37+5 te doğum yaptım çok şükür pozitif normal doğum hikayem olarak anlatmayı çok isterdim ancak benim açımdan hiçte pozitif değildi zorlu geçen 12 saatin ardından doğdum dikişlerim atıldı normalde 1 hafta sonra kontrole gidecektim ama 11 gün geçti hala gidemedim travma yaşadım alttan muayene yüzünden ondan dolayı gidemiyorum tekrar yapacaklardır diye hala daha dikişlerim ağırıyor ve gitmeye korkuyorum benim gibi olan var mı ne yapmalıyım?