Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz
4 yıl önce zorunlu sezaryen oldum ve şimdiki gebeliğimde normal doğum istiyorum özelde iyi bir doktora kontrole gidiyordum fakat doğum fiyatı bizi zorlayacak bir meblağda özeldeki doktorum yeterli süreyi vermişsin normal yapabilirsin dedi ama özele o kadar yüklü bir miktar ödemek istemiyorum doğumuma 2 ay kaldı Kayseri şehir hastanesi ssvd yapıyor mu bildiğiniz doktorlar var mı lütfen yardımcı olun aşırı endişeliyim