Ftmnur11 battani benimde kız cinsiyeti.2.gebelik 14.haftadan beri hissediyorum. İlk gebelikte tam 19 da hissetmiştim
minosannecik_2minis battani bende ilk kızımı tam 17+1de hissetmiştim böyle içimde bişey kayiyor gibi olmuştu sudan çıkan canlı balığın çırpınışı gibi bi histi