dmlclk33 33+2 günlüğüm uyku hak getire gece hiç bir şekilde uyuyamıyorum mide yanması Bacak ve bel ağrısı Sürekli dönmekten yanlarım ağrıyor Kasıklarıma kramp giriyor sizler ne durumdasınız kızlar bu duruma çözüm bulan var mı
bsrelif dmlclk33 Mide yanması için ben süt içiyorum Gaviscon içiyorum bir de altıma yastık koyup yükselterek yatıyorum eğimli olması lazım ki mide asidi kaçmasın. Böyle yapınca çok rahat uyuyorum ben