Kızlar Allah izin verirse bir oğlum olacak kızlık soyadım kayra Kayra Han katacağım bu yüzden
Adını ama çoğu kişi dinsel bir anlamı yok Kur’an da geçmiyor diye çok söyleniyor yani dinde böyle bir zorunluluk olduğunu da düşünmüyorum hani Kur’an’da geçmesi gerekiyor mu dinsel bir anlamı olsa ve kötü bir çocuk olsa bence daha kötü daha günah ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı