bozkurt38 Şehir Hastanesi’nde Mustafa Oğuz yilmazda doğum yapan varmı memnun kaldınız mı bilgi verirmisiniz
Arel_ bozkurt38 normal dogum mu canım. Normal dogumsa nöbetci doktor yapıyo diye bliyrm . Ama sezeryansa bise diyemem
svgiceee bozkurt38 Benim Çarşamba günü sezeryan doğumum olacak Mustafa’ya hocaya inşallah takipli hastalarima kendim girmeye özen gösteriyorum demişti, muayene konusunda çok çok ilgili
Arel_ bozkurt38 kendisi cok övülen bi doktor diye gitmistim ama bebegim iri diye pek ilgilenmek istememisti benimle acıkcası
zehrairem bozkurt38 bende şehirde yapacağım doğumu bakalim nasil bir süreç bekliyor bizleri inşallah kolaylıkla geçer cnm
zehrairem bozkurt38 ben Yelda Özkan a gidiyorum canim nasipse sali günü kontrolüm var galiba gun verir sezeryan icin artik
bozkurt38 zehrairem neden şehir hastanesi istiyosun peki erkilet kötü mü acaba kız ayyy kafayi yicem😂
ozgesenmisin zehrairem merhaba ben de ilk muayanem için yelda hocaya gitmek istiyorum ama MHRS de hiç randevusunu göremiyorum siz memnun musunuz yaklaşımı nasil
zehrairem bozkurt38 ya erkilet de aklımdaydı benim ama sehir hastanesi daha donanımlı diye sehir hastanesi tercihim oldu benim canim ya bide benim 4. Doğum bu baglatacagim tuplerimide
bozkurt38 zehrairem anladım bende öyle düşünüyorum bı aklım şehir daha donanımlı diyorum erkiletteki doktorda iyiydi acaba ziyaret saatleri dışında falan esnek tutarlar mi diye orayi istiyor gibiyim
zehrairem bozkurt38 erkilet tutar diye düşünüyorum ama sehir hastanesi gorus saati dışında almaz kimseyi bence 🤷♀️
havos38 bozkurt38 erkilete ziyaret saatleri esnek diye okumuştum postlarda orda doğum yapıp memnun olan çok fazla ve gerçekten çok sakin bir hastane