rmys63 20 haftalık oldum ama karnım hiç yok diyebilceğim kadar çıkmadı daha kendi göbeğim tek varmış gibi aramızda aynı durumu yaşayanlar var mı ve bebeğin kilosu boyu geride olma ihtimali var mı bu durum için aydınlatin beniiiii
orhismommmmmm rmys63 geride olsa doktor söyler zaten. İç karnın büyüktür ondan çıkmıyor bu daha güzel bişey ilerde yırtılmaz işte
mervekalkann rmys63 28. Haftaya kadar karnım belli değildi 36. Haftaya girdim bol giyince yine belli değil herkes 20 kilo alacak diye bir şey yok bir de vücut yapısı doktor bebek sağlıklı diyorsa sorun yok :)
Ftmnur11 rmys63 bende 20 haftaligim.benimde aynı şekilde belirgin değil.hamile olduğumu bilmeyenler asla anlamaz 😁 30 a doğru belirginleşir
Bykessra rmys63 Benım göbeğim doğuma giderken bile küçüktü 😂 3 kilo doğdu kızım normal aralıktaydı yani kilosu zaten bi gerilik olsa doktor söyler